Salta al contingut

El projecte “Entre Iguals” ha beneficiat a 17 adolescents amb dificultats d’aprenentatge

El projecte “Entre Iguals” ha beneficiat a 17 adolescents amb dificultats d’aprenentatge

El projecte “Entre Iguals” ha beneficiat a 17 adolescents amb dificultats d’aprenentatge

Comparteix

Notícia CONFAVC.– “Farem un canvi metodològic en les eines pedagògiques: introduirem un costat lúdic a les tutories per a millorar el resultat dels aprenentatges i optimitzar les tutories”. Amb aquestes paraules el director del projecte “Entre Iguals” d’Aula Actual, Jordi Balcells, describia les novetats pel curs vinent del projecte , fent també una valoració molt positiva dels resultats d’aquest programa que durant aquest curs ha beneficiat a 17 joves amb dificultats d’aprenentatge dels centres de secundària Joanot Martorell – d’Esplugues de Llobregat- Maria Aurèlia Capmany –de  Cornellà de Llobregat- i Ferrer i Guàrdia, de Sant Joan Despí.

 “Entre Iguals” és una iniciativa del programa Aula Actual que va arrencar el 2017 i que promou que el becariat Joves Talents d’Aula Actual i Aigües de Barcelona facin tutories i acompanyaments a adolescents amb dificultats d’aprenentatges, moltes vegades, en els centres de secundària on van estudiar. “ Cal que pensem que aquest nou enfocament metodològic que ha estat ja provat, pot ajudar a animar a aquests alumnes a estudiar amb més motivació, ja que moltes vegades, a més de treure males qualificacions, tenen problemes associats d’autoestima”, afegeix Balcells, psicopedagog experimentat i molt vinculat a la direcció d’Aula Actual.

Configuració de cookies